Всички смятат за безвредни хранителните добавки, но аз ще ви разкажа, че не е точно така. От няколко месеца приемам антидепресанти, поради проблем в работата. Допълвах с една добавка с петхидрокситриптофан. Така съм смятал, че няма проблем, че ми помага.От два месеца започнаха проблемите ми със сърцето, тремор, висока температура.Тръгнах по лекари. Увеличаваха, променяха лекарствата, аз си пиех добавките, нещата станаха критично зле.Попаднах на един познат фармацевт, комуто разказвайки историята ми, посъветва да спра добавките. За около седмица всичко отшумя. Какво се оказа?!Безвредните добавки вдигат нивото на серотонина и подсилват ефекта на антидепресантите. Висок серотонин - диария, тревожност, сърцебиене, високо кръвно. Толкова ли нямаше някой психиатър да ме предупреди и да спра навреме??Парен каша духа. Това е.

Статистика: Публикувано на от Михнев — 17 Окт 2018, 22:18

Източник:

към източника след...3

От: 22:30 ч. на 17.10.2018 г.

В категория: Здраве

Регион: Национален

Прочитания: 2

ВАЖНИ

ИЗБРАНИ

ИНТЕРЕСНИ

 

© copyright ® 2018 iztochnik.com, собственост на insert.bg. Изработка на сайт от Valival